سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار با امام جمعه بغداد، گفت: سلام ما را به ملت عراق برسانید و بگویید ملت ایران برای ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل هیچ ترس و واهمه‌ای ندارد و مقابل آمریکا در کنار ملت عراق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار با امام جمعه بغداد، اظهارداشت: چیزی که امروز در کشورهای همسایه لازم است این است که همگی در صف واحد قرار گیرند و مانند بنیان مرصوص باشند.

وی مهم‌ترین عامل در این زمینه را توکل بر خداوند متعال دانست و تصریح کرد: قبل از انقلاب، ما قدرتی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران نداشتیم ولی بحمدالله با وحدت کلمه و توکل بر خدا توانستیم در برابر ابرقدرت‌ها بایستیم و پیروز شویم و به پیروزی‌های پیاپی دست یابیم.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به کلامی از حضرت امام خمینی(ره)، افزود:  مرحوم حضرت امام(ره) مدام در سخنرانی‌هایی که داشتند از کلمه «همه با هم» استفاده می‌کردند و این نشان از اهمیت ویژه اتحاد دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی اتحاد میان ملت ایران و عراق بیش از هر وقت دیگر لازم است، اظهارداشت:  ما ابتدا از طرف ملت ایران این اتحاد را دنبال می‌کنیم، کما اینکه این مورد را به کرات ثابت کرده‌ایم.

وی افزود: امثال شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و عدد کثیری از شهدای ایرانی خصوصاً خوزستانی که دوشادوش ملت عراق در برابر کفر و تکفیر ایستادند و به شهادت رسیدند گواه بر این مطلب است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان خطاب به امام جمعه بغداد، گفت: سلام ما را به ملت عراق برسانید و بگویید ملت ایران برای ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل هیچ ترس و واهمه‌ای ندارد و در برابر زورگویان و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا، در کنار ملت عراق است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha